A rendszertani szempontú ismertetés során miután elhangzottak az egyes tárgyakról az információk a résztvevők megtapinthatták azokat, ez a gyakorlat mindkét csoportnál megvalósult. Figyelembe véve a célcsoportok speciális igényeit, épp képességeikre építve dolgoztuk ki a játékos feladatokat. Az ismertető után a vak és gyengénlátó csoport számára állathangokat játszottunk le és ki kellett találniuk melyik állat szólalt meg. A foglalkozás zárásaként mindegyik résztvevő kapott egy-egy gyógynövényes tasakot és ki kellett találnia az adott gyógynövényt és annak jótékony hatásait.
A siket és nagyothalló csoportnál az ismertetés után kettébontottuk a csoportot. Az egyik csoportnak a varázsdobozban elrejtett tárgyakat kellett felismernie a másik csapat pedig a gyógynövényes tasakokat kapta feladatul, majd cseréltek.
Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Interaktív Természetismereti Tudástára
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése